Interviewees gezochtEen team derdejaarsstudenten Bachelor in het Bedrijfsmanagement aan de Arteveldehogeschool (Gent) voert op dit moment in opdracht van De Taalsector onderzoek naar de economische waarde van de taalsector in Vlaanderen, naar tewerkstelling en toegevoegde waarde van taalprofessionals in het bijzonder. Dat onderzoek in het kader van hun bachelorproef voeren ze op basis van publiek beschikbare data. Die data willen ze graag verrijken met informatie uit enkele interviews.

Dit is hun oproep aan jullie, de taalsector. Neem contact op met Nelle Vanhove via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of tel. 0487 55 00 63.

Wil je graag betrokken worden bij deze samenwerking tussen De Taalsector en Arteveldehogeschool? Geef een seintje aan Dries Debackere via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel +32 9 269 04 66.

Beste netwerk,

Voor onze bachelorproef voeren wij een onderzoek naar de economische waarde van de taalsector in Vlaanderen. Ben je werkzaam binnen de HR-afdeling van een onderneming waarvan de hoofdactiviteit niet taal is? Dan zouden wij graag een interview afnemen.

Het doel van onze bachelorproef is een inschatting te maken van de tewerkstelling en de toegevoegde waarde van taalprofessionals. We willen dus informatie verzamelen over hoeveel personen er gemiddeld per bedrijf met taal bezig zijn en welke meerwaarde deze creëren.  

Het interview zou ongeveer een halfuur duren en zou worden afgenomen in de periode tussen 22 maart en 25 april. Door de huidige situatie worden de interviews afgenomen via Teams.

Werkt u zelf in een bedrijf binnen de doelgroep of kent u iemand die ons zou willen helpen? Dan mag u ons gerust iets laten weten. 

Alvast bedankt! 

#taalsector #taalprofessionals

 

We respecteren je privacy.
Door op deze website te surfen aanvaard je functionele en analytische cookies, bedoeld om de site goed te laten werken. Hier geen trackingcookies.