Hoe haal je als taalondernemer optimaal rendement uit de sociale media?

Hoe haal je als taalondernemer het maximum uit de sociale media?Facebook, Twitter, LinkedIn, enz. Je wordt voortdurend om je oren geslagen met de sociale media. Maar wat kan je er eigenlijk mee, als taalondernemer?

De Hogeschool-Universiteit Brussel (HUB) organiseert op donderdagavond 21 maart 2013 een opleiding over sociale media en hoe je er als taalondernemer je voordeel mee kunt doen: "Sociale media en promotie in de taalsector".

Met behulp van de sociale media kun je waardevolle en winstgevende relaties met potentiële klanten opbouwen. Deze opleiding wil aantonen dat dat ook voor taalondernemers mogelijk is én hoe je dat dan doet.

"Je kan als ondernemer waardevolle informatie (content) delen met je doelgroep door middel van twitterberichten, bijdrages op je Facebookpagina, deelnames aan Linkedin discussiegroepen, enzoverder. Op die manier word je een autoriteit in je vakgebied. Je naambekendheid stijgt en potentiële klanten zullen spontaan contact met je opnemen. Je kan inspelen op mond-tot-mondreclame en vragen naar referenties binnen de community waarvan je deel uitmaakt."


Deze opleiding richt zich tot iedereen die als zelfstandige professioneel met taal bezig is.


De docent is Herman Janssens, zaakvoerder van marketingadviesbureau Brein en Branie.


Meer info: www.hubrussel.be/gpv


Meer info: http://goo.gl/BeLey


Meer info: http://www.breinenbranie.be/


© foto Alberto Paroni


(dd - 4/2/2013)


 

We respecteren je privacy.
Door op deze website te surfen aanvaard je functionele en analytische cookies, bedoeld om de site goed te laten werken. Hier geen trackingcookies.