Dinsdag 22 juni houden we de derde meetup in een nieuwe reeks maandelijkse online meetups voor taalprofessionals, elke vierde dinsdag van de maand, telkens van 8.30 tot 9.15 uur, en ook telkens met één heel concreet en centraal thema. Exclusief voor leden.
Nu dinsdag 22 juni: heldere kwaliteitssignalen zenden naar klanten: het "lidmaatschap" als kwaliteitssignaal dat de klant verstaat.
Inhoud
Met de klant kun je maar beter over kwaliteit praten in een taal die de klant verstaat. Daarom sturen we naar de klant ook andere dan taalkundige kwaliteitssignalen: diploma's, certificaten, lidmaatschappen, ervaring, aanbevelingen, referenties, ... Allemaal signalen die misschien niet rechtstreeks spreken over de talige kwaliteit van onze taaldienst of expertise, maar voor de klant wel verstaanbare kwaliteitssignalen zijn.
Welke kwaliteitssignalen stuur jij naar je klanten? Wat werkt er en wat niet? We praten erover in Community Meetup op dinsdag 22 juni van 8.30 tot 9.15 uur.
Deze meetup is informeel, maar geen losse babbel of gezellig ontbijtkransje over koetjes en kalfjes. De facilitator houdt de focus in het gesprek en zorgt ervoor dat iedereen na de sessie weer geïnspireerd aan het werk kan.
We praten in een "veilige" omgeving (in De Taalsector Community binnen Microsoft Teams) en in vertrouwelijkheid gedurende max. 45 minuten. Van de meetup wordt geen verslag of opname gemaakt.
En zoals het bij De Taalsector online en offline gebruikelijk is: kom gerust te vroeg en blijf na de meetup gerust wat hangen; daar komen vaak nog de interessantste contacten van.
Aanmelden
Community Meetup is exclusief voor leden. Leden kunnen zich aanmelden met een eenvoudig mailtje of een berichtje in de chat in de afgesloten ledencommunity (Teams).
Kom een halfuurtje inspiratie en een goed gevoel tanken. Word lid van De Taalsector.
Niet zeker of jouw organisatie of bedrijf lid is bij De Taalsector? Mail je vraag naar